segunda-feira, 15 de março de 2010

Amores Platônicos

Quem nunca se apaixonou por alguém, mas preferiu guardar isso para si e ficar em silêncio? Os amores platônicos fazem parte do universo de homens e mulheres, de todo o mundo e de todas as idades.

Pensando nisso, o Chat-Of-Girl resolveu dar uma pequena ajuda para esses apaixonados de plantão: uma playlist separada por níveis de xaveco!


Vamos por partes, pessoal: se você quer deixar subentendido que está a fim de uma pessoa, escolha uma letra de "Xaveco Leve". Se o caso não for esse e você queira deixar as coisas um pouco mais claras, oferecemos uma lista de "Xaveco Moderado". Agora, se você é "cara de pau" e quer demonstrar à pessoa amada seus sentimentos por completo, fique com nossa sequência de "Xaveco Pesado"!


Quem sabe uma dessas letras não dê o início para o relacionamento dos seus sonhos? Escolha uma delas e mostre todo seu amor!

Xaveco Leve



Confira as letras de Xaveco Leve:

· Caetano Veloso: Você é linda
Você é linda Mais que demais Você é linda sim Onda do mar do amor Que bateu em mim
· Cheap Trick: I Want You To Want Me
I want you to want me. I need you to need me. I'd love you to love me. I'm beggin' you to beg...
· Christina Aguilera: Ain't No Other Man
Hey...yeah yeah (Do your thing honey) I could feel it from the start Couldn't stand to be ...
· Coldplay: A Message
My song is love Love to the loveless shown And it goes up You don't have to be alone Your...
· Jann Arden: You Don't Know Me
You give your hand to me And then you say hello And i can hardly speak, my heart is beating so ...
· Legião Urbana: Vamos Fazer um Filme
Achei um 3x4 teu e não quis acreditar Que tinha sido há tanto tempo atrás Um exemplo de bondade e ...
· Os Paralamas do Sucesso: Me liga
Eu sei, jogos de amor são para se jogar Ah, por favor, não vem me explicar O que eu já sei, e o...
· Ramones: I Wanna Be Your Boyfriend
Hey, little girl I wanna be your boyfriend Sweet little girl I wanna be your boyfriend Do...
· The Beach Boys: I'm Waiting For The Day
I came along when he broke your heart That's when you needed someone To help forget about him I...
· The Beatles: I Wanna Hold Your Hand
OH YEAH, I´LL TELL YOU SOMETHING I THINK YOU´LL UNDERSTAND WHEN I SAY THAT SOMETHING I WANNA...
· The Smiths: Ask
Shyness is nice, and Shyness can stop you From doing all the things in life You'd like to ...
 

Xaveco Moderado



Confira as letras de Xaveco Moderado:

·
Alicia Keys: You Don't Know My Name
Baby, baby, baby from the day I saw you I really, really wanted to catch your eye there's...

·
Bee Gees: Run To Me
If ever you got rain in your heart, someone has hurt you, and torn you apart, am I unwise to open ...

·
Blink 182: Wasting Time
I'm wasting time thinking about a girl And stealing her away from her world She and I would run...

·
Cazuza: Preciso Dizer Que Te Amo
Quando a gente conversa Contando casos besteiras Tanta coisa em comum Deixando escapar segredos ...

·
Dashboard Confessional: For You To Notice
I'm starting to fashion an idea in my head Where I would impress you With every single word I...

·
Nickelback: Never Gonna Be Alone
(Verse 1) Time, is going by, so much faster than I, And I'm starting to regret not spending all ...

·
Rooney: Stay Away
Stay away from my friends they're smooth operators looking for a way in stay away from me tonight...

·
Smokey Robinson: The Tracks Of My Tears
People say I'm the life of the ...

·
The Cure: Just Like Heaven
Show me, show me, show me How you do that trick "The one that makes me scream," she said "The...

·
Van Morrison: Have I Told You Lately?
Have I told you lately that I love you Have I told you theres no one above you Fill my heart with...

 

Xaveco Pesado



Confira as letras de Xaveco Pesado:

· Avril Lavigne: Girlfriend
Hey hey You you I don't like your girlfriend No way no way I think you need a new one Hey...
· Death Cab For Cutie: I Will Possess Your Heart
How I wish you could see the potential, the potential of you and me It's like a book elegantly...
· Eric Clapton: Layla
What will you do when you get lonely and nobody's waiting by your side? You've been running and...
· Ira!: Entre Seus Rins
Te amo Isso eu posso te dizer Como eu gosto de você Como eu gosto de você Te quero Isso ...
· Jorge Ben Jor: Minha Teimosia é Uma Arma Pra Te Conquistar
A minha teimosia é uma arma pra te conquistar Eu vou vencer pelo cansaço Até você gostar de mim,...
· Nelly: Body On Me
The way that you're walkin, the way that you're talkin - talkin You're the one I wanna spend this night with...
· Rod Stewart: Tonight's The Night
Stay away from my window Stay away from my back door too Disconnect the telephone line Relax...
· The Kinks: You Really Got Me
Girl, you really got me goin' You got me so I don't know what I'm...
· The Troggs: Wild Thing
Wild thing You make my heart sing You make everything...groovy Wild thing Wild...
· Vanessa da Mata: Case-se Comigo
Case-se comigo Antes que amanheça Antes que não pareça tão bom pedido... Antes que eu...

Xaveco Leve



Confira as letras de Xaveco Leve:

· Caetano Veloso: Você é linda

Você é linda Mais que demais Você é linda sim Onda do mar do amor Que bateu em mim

· Cheap Trick: I Want You To Want Me

I want you to want me. I need you to need me. I'd love you to love me. I'm beggin' you to beg...

· Christina Aguilera: Ain't No Other Man

Hey...yeah yeah (Do your thing honey) I could feel it from the start Couldn't stand to be ...

· Coldplay: A Message

My song is love Love to the loveless shown And it goes up You don't have to be alone Your...

· Jann Arden: You Don't Know Me

You give your hand to me And then you say hello And i can hardly speak, my heart is beating so ...

· Legião Urbana: Vamos Fazer um Filme

Achei um 3x4 teu e não quis acreditar Que tinha sido há tanto tempo atrás Um exemplo de bondade e ...

· Os Paralamas do Sucesso: Me liga

Eu sei, jogos de amor são para se jogar Ah, por favor, não vem me explicar O que eu já sei, e o...

· Ramones: I Wanna Be Your Boyfriend

Hey, little girl I wanna be your boyfriend Sweet little girl I wanna be your boyfriend Do...

· The Beach Boys: I'm Waiting For The Day

I came along when he broke your heart That's when you needed someone To help forget about him I...

· The Beatles: I Wanna Hold Your Hand

OH YEAH, I´LL TELL YOU SOMETHING I THINK YOU´LL UNDERSTAND WHEN I SAY THAT SOMETHING I WANNA...

· The Smiths: Ask

Shyness is nice, and Shyness can stop you From doing all the things in life You'd like to ...

 

Xaveco Moderado



Confira as letras de Xaveco Moderado:

·
Alicia Keys: You Don't Know My Name
Baby, baby, baby from the day I saw you I really, really wanted to catch your eye there's...

·
Bee Gees: Run To Me
If ever you got rain in your heart, someone has hurt you, and torn you apart, am I unwise to open ...

·
Blink 182: Wasting Time
I'm wasting time thinking about a girl And stealing her away from her world She and I would run...

·
Cazuza: Preciso Dizer Que Te Amo
Quando a gente conversa Contando casos besteiras Tanta coisa em comum Deixando escapar segredos ...

·
Dashboard Confessional: For You To Notice
I'm starting to fashion an idea in my head Where I would impress you With every single word I...

·
Nickelback: Never Gonna Be Alone
(Verse 1) Time, is going by, so much faster than I, And I'm starting to regret not spending all ...

·
Rooney: Stay Away
Stay away from my friends they're smooth operators looking for a way in stay away from me tonight...

·
Smokey Robinson: The Tracks Of My Tears
People say I'm the life of the ...

·
The Cure: Just Like Heaven
Show me, show me, show me How you do that trick "The one that makes me scream," she said "The...

·
Van Morrison: Have I Told You Lately?
Have I told you lately that I love you Have I told you theres no one above you Fill my heart with...

 

Xaveco Pesado



Confira as letras de Xaveco Pesado:

· Avril Lavigne: Girlfriend

Hey hey You you I don't like your girlfriend No way no way I think you need a new one Hey...

· Death Cab For Cutie: I Will Possess Your Heart

How I wish you could see the potential, the potential of you and me It's like a book elegantly...

· Eric Clapton: Layla

What will you do when you get lonely and nobody's waiting by your side? You've been running and...

· Ira!: Entre Seus Rins

Te amo Isso eu posso te dizer Como eu gosto de você Como eu gosto de você Te quero Isso ...

· Jorge Ben Jor: Minha Teimosia é Uma Arma Pra Te Conquistar

A minha teimosia é uma arma pra te conquistar Eu vou vencer pelo cansaço Até você gostar de mim,...

· Nelly: Body On Me

The way that you're walkin, the way that you're talkin - talkin You're the one I wanna spend this night with...

· Rod Stewart: Tonight's The Night

Stay away from my window Stay away from my back door too Disconnect the telephone line Relax...

· The Kinks: You Really Got Me

Girl, you really got me goin' You got me so I don't know what I'm...

· The Troggs: Wild Thing

Wild thing You make my heart sing You make everything...groovy Wild thing Wild...

· Vanessa da Mata: Case-se Comigo

Case-se comigo Antes que amanheça Antes que não pareça tão bom pedido... Antes que eu...

Nenhum comentário: